Medlemsutskick på väg ut till alla medlemmar!

Under kvällen så har det packats medlemsutskick på lokalen på Tingsvägen 17. Nooshi, Julieta och Anna (valombudsman) drog sig efter en dag i valstugan i Fittja, till partilokalen för att packa de medlemsutskick som ska ut till alla medlemmar i Vänsterpartiet Botkyrka.

I utskicket kan man hitta ett valfaktahäfte om både lokala Botkyrka-frågor, det kommunalpolitiska programmet, folder med kandidater till kommunfullmäktige och en hel del annat smått och gått. Använda allt detta material för att övertyga vänner och arbetskamrater för att rösta på Vänsterpartiet. Ta på er knappen som ligger med för att visa dina medresenären på bussen att Vänsterpartiet är det parti man ska rösta på! Är det så att du behöver mer material än det som finns i kuvertet så är det bara att ringa Anna på 0735-93 33 86 så fixar vi mer!