Sex snabba frågor som vässar oss inför valet 2014

.
Kära medlem!

Nästa år är det val, och i Vänsterpartiet Botkyrkas styrelse jobbar vi nu för fullt med att vässa organisationen. Siktet är inställt på valseger, ny regering och fortsatt rödgrönt styre i Botkyrka!

För att lyckas behöver vi lära känna våra medlemmar bättre. Vi vill kunna ta tillvara all kraft, all kunskap och allt engagemang som finns i föreningen. Vår ambition är att Vänsterpartiet Botkyrka ska vara en partiförening där varje medlem känner att man har möjlighet att engagera sig och göra skillnad i de frågor man brinner för, i liten eller stor skala!

Därför hoppas vi att så många som möjligt vill vara med och svara på våra sex frågor. Du väljer själv vilka frågor du vill svara på, och hur utförligt. Om du har mer att säga än vi har frågat om får du naturligtvis gärna göra det!

Tack för att du är med och gör Vänsterpartiet Botkyrka till en starkare kraft för förändring!

Varma hälsningar,
Anna Herdy