9 november: Öppet möte om äldrevården

Öppet möte den 9 november i AlbyVälkomna på öppet möte med riksdagledamoten Eva Olofsson som kommer prata om framtidens äldrevård och hur den ska finansieras. Med på mötet finns också Ulla R. Andersson, som är vänsterpartiets ledamot i vård- och omsorgsnämnden i Botkyrka. Mötet kommer att vara på Vänsterpartiet Botkyrkas lokal på Tingsvägen 17 på Albyberget.

Styrelsen har dessutom beslutat att ha barnpassning på alla våra aktiviteter, så har du ungarna med dig så har vi pennor, papper och leksaker att sysselsätta dem med. Vi bjuder dessutom på fika!

Hoppas vi ses där!