Valupptaktsfest med Vänsterpartiet Storstockholm!

Torsdagen den 19 augusti så var det dags att på riktigt kicka igång hela Stockholmsdistriktet i valrörelsen. Det var mat, dans och talare. Vänsterpartiet Botkyrkas ordförande, Anna Herdy, var på plats när konferenciererna Torun Boucher och Håkan Jörnehed gick igenom distriktets partiföreningar utanför Stockholm. Anna utmanade alla de andra partiföreningarna på en valstugetävling. ”Snyggast valstuga vinner! Behöver ni hjälp med valstugan? Kontakta oss i Botkyrka! Vi ska ha DJ-mixer, underhållning och massor av aktiviteter i vår valstuga i Fittja!”

Valupptaktsfesten var också en vernissage över det supersnygga valmaterialet som kommer spridas till alla väljare i hela landet och dels det material som kommer delas i Stockholm. Med på festen var också Andrés Esteche som premiärspelade Vänsterpartiet Storstockholms vallåt ”Robbin Hoods vänner” för alla deltagarna på valupptakten. Stämningen var på topp hela kvällen och avslutades med dans på gården. Botkyrkas deltagare var superpeppade efter kvällen och åkte nöjda hem med en massa energi till att bedriva valrörelse i Botkyrka!

John Hörnqvist, distriktsordförande Vänsterpartiet Storstockholm, håller tal!